
Cruïlla XXS US PORTA EL PROPER 29/07/2020 , LA DANSA DES-ESPERA AMB LES IMPUXIBLES, AL TEATRE VICTÒRIA
Una creació de dansa de Les Impuxibles amb Marc Soler a partir del disc AA (Analogia de l’A-mort) de Clara Peya

Intèrprets: Ariadna Peya, Marc Soler (i Clara Peya, en el format trio amb música en viu)
Coreografia: Ariadna Peya i Marc Soler
Música: Clara Peya
Text: Marc Soler, Clara Peya i Ariadna Peya
Veu en off: Dana Carbonell
Acompanyament artístic: Jorge Velasco i Silvia Capell
Escenografia i vestuari: Les Impuxibles
Fotografia: Willy Ormaetxea
Producció executiva: Gràcia Camps
Distribució: Mireia Gràcia Bell-lloch
Una peça de dansa teatre. Des-espera parla de viure en contradicció i de l’acceptació d’aquesta contradicció com a camí per créixer. Dos intèrprets enfrontats viatgen a través de cinc peces musicals dibuixant escenes amb el cos, el gest i la paraula. Un proposta intensa que ens mostra la fragilitat i la fortalesa a través d’una poètica despullada, enèrgica i personal.
Sinopsi
Què es pot esperar de parelles home-dona on ell és més jove i ella significativament més gran? Des-espera parla de viure en contradicció, i de l’acceptació d’aquesta contradicció com a camí per créixer.
Des-espera parla del que s’espera de nosaltres, o del que no s’espera.
Des-espera parla d’encendre i apagar, d’agitar i de calmar, de ferir i de guarir, d’esperar i de des-esperar.
Clara Peya
Pianista i compositora. Ha presentat vuit discs sota el seu nom on han col·laborat músics com Judit Neddermann, Vic Moliner, Magalí Sare, Alessio Arena, Ferran Savall, Aleix Tobias, Adrià Plana, Dídac Fernández o Pau Figueres entre d’altres. Guardonada amb el Premi ENDERROCK de la crítica a Millor disc de l’any 2018 pel seu darrer disc ESTÓMAC.
És creadora i intèrpret de la companyia de teatre-dansa i música en directe Les Impuxibles amb qui han estrenat 8 espectacles. Compositora de diverses músiques per espectacles de teatre i dansa com “Jacuzzi” a la Sala Flyhard (2019) “Medusa” al TNC (2018) l’adaptació de “Jane Eyre“ (2017) dirigida per Carme Portaceli, “El llibre de les Bèsties”, (2016) espectacle estrenat al Teatre lliure, dirigit per Marc Rosich i de l’espectacle “Pluja” (2016) amb Guillem Albà. “Garbuix” Circ d’hivern de Nou Barris (2015), “Mares i Filles” de David Pintó (2015) “4Carmen” Òpera de butxaca (Peralada 2015), “Rudo” de Manolo Alcántara (Grec 2014) “Clownic” del Tricicle (2013) o “Best of you” de La Intrusa Danza (2013), amb qui ha fet gira per Sud-Amèrica.
Ariadna Peya
Formada en dansa (Barcelona, Nova York, Londres, Berlín, Tel-Aviv, La Habana).Ha treballat com a ballarina en musicals: “Grease, el musical de tu vida”, “Flashdance” i “Vinegar Dances”.Coreògrafa i assessora de moviment diferents espectacles; “Mares i Filles” (David Pintó i Clara Peya 2015), “Nine” (Mariona Castillo 2015), “Homes foscos” (David Pintó i Clara Peya 2016), “Pluja” (Guillem Albà i Clara Peya 2016) i “Calma!” de Guillem Albà.És cofundadora de la companyia de teatre-dansa i música en directe Les Impuxibles, creadora i intèrpret de tots els seus projectes.Porta divuit anys en la docència. Ha impartit cursos a Catalunya , Madrid i a la Habana. Actualment treballa a Som-hi Dansa en la branca de formació professional. Ballarina de “La Partida” de la cia. Vero Cendoya.Coreògrafa del Curtmetratge d’Estrella Damm “Álex i “Júlia” dirigit per Dani de la Torre. Coreògrafa del musical “El despertar de la Primavera” – Spring awakening (Origen produccions 2016-2019 Teatre Gaudí-Teatre Victòria).Directora coreogràfica de “Maremar” de Dagoll Dagom, (Teatre Poliorama 2018-2019).